lördag 7 november 2009

Dagens ord


Diskret.

8 kommentarer:

Magda.nu *En fjärt i rymden sa...

Ja. Men du passar ju bra med datorn.

furman sa...

Jag tänker på barnprogrammet Pippi Pelikan. Förlåt.

Magda.nu *En fjärt i rymden sa...

Vilken färg har hon på strumpbyxorna idag då?

Jag skaffade mig en PT sa...

Jag har svarta tråkiga strumpbyxor på mig idag som dessutom luktar jävligt illa eftersom jag grävde fram dem från tvättkorgen i morse.

Fast jag matchar jobbdatorn. Den är också svart och luktar illa.

Madlar sa...

Eller färggrant, energifyllt o glatt ;)

Magda.nu *En fjärt i rymden sa...

jobbdatorn. Har du fått napp?

Jag skaffade mig en PT sa...

Nej, nu gör jag bara praktik men jobb är det fast jagfår inga pengar.

Magda.nu *En fjärt i rymden sa...

Jobba gratis? Låter som Florence... Fast hon hade inte rosa strumpbyxor.

Köpt nåt marsvin än då?