lördag 28 november 2009

Dagens ord


Lycka.

6 kommentarer:

Jenny sa...

Jaha... Jag trodde i mitt enfald att det var diskmaskin. Men... ibland kan ju det vara synonymt, så jag var inte helt fel på det.

Helena m. 4 sa...

Humh... i min ordbok visas en Torktumlare när man slår upp dagens ord: Lycka ;-)

Jag skaffade mig en PT sa...

Vår förra diskmaskin dog i juni. I nästan ett halvår har vi diskat för hand. Idag fick vi en (nästan) ny diskmaskin. Det är lycka det.

Magda.nu *En fjärt i rymden sa...

Helena: I min ordbok kommer det en penis upp. Konstigt?

Lilla a sa...

Ja, vad säger man "ett liv utan diskmaskin är inte mycket till liv..."

Vill du hjälpa mig att få ändan ur soffan och komma ut och röra på dököttet? Läs mer om min utmaning på gladdagboken.se. Kanske gör det att även du känner dig lite nöjdare när veckan är slut. Hoppas du antar min utmaning.

/Lilla a

Trileia sa...

Tycker snarare att det ser ut som att dagens ord är: Fusk!