torsdag 10 september 2009

Felanmälan

Om ni tycker att jag faktiskt borde ha hört av mig så här fyra dagar efter tentan så kan jag bara hålla med. Men det är inte mitt fel. Det är det mobila bredbandets fel. Det klarar inte av att hitta SIM-kortet trots att det redan sitter på plats. Modemet letar och letar men hittar ingenting. Ungefär som min man.

Jag har hjälpt till - tro inget annat. Jag har tryckt fast SIM-kortet, jag har putsat på SIM-kortet och jag har skrikit åt modemhelvetet men det var inte så populärt så nu ids det inte ens leta efter SIM-kortet längre.

"Sätt in SIM-kortet" säger modemet oavsett vad jag gör med det.

I dag ska jag gå till Telenor och vänligt men bestämt be dem fixa modemhelvetet åt mig fort som fan innan jag snor en annan dator från dem.

Sedan ska jag blogga.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Du och datagrejjer verkar inte ha någon som helst kompabilitet. Shit. Vad skrev jag nyss? Kompa...vaddå? Jag vet ju inte ens vad det skulle betyda. Måste sluta spela smart.

Nina sa...

Hemma hos oss hade vi skickat Sim-kortet i fängelse om den betett sig så där. Tekniken ska straffas om den inte gör vad den ska!