måndag 9 februari 2009

Pluggar


Eh, lite i alla fall.

8 kommentarer:

Äjj-Käjj sa...

Det ser i allafall trevligt ut! :-)

Erotiska Roger sa...

Är det där du sitter ;D

Unika sa...

Vill du ha en paus? Du har fått en utmaning på min sida.

Bubbel i vardagen sa...

Oooops... Unika hann före mig =)

Anonym sa...

Om du inte orkar plugga HEEELA tiden så har du en helt ny utmaning på min blogg.... har gjort den aaaalldeles själv... hihi

En musikresa... kom o tänka på dig eftersom du redovisar din ungdom (dagboken)... o vad är mer nostalgi än musiken man lyssnade på???

Jag skaffade mig en PT sa...

Tre utmaningar?! Då har jag något att göra ikväll - men först måste jag plugga på riktigt.

Karriärmamman sa...

RO HIT ÖLEN!! Jag behöver alkohol efter den här jävla dagen!

moi sa...

Det ser riktigt bra ut! Hoppas att det känns lika bra! =) Plugga vet jag fler som borde...