onsdag 4 februari 2009

Utmaning

SeTa har utmanat mig att ta den 6:e bilden i den 6:e mappen och sedan skulle jag göra något annat med sex som jag inte kommer ihåg för det är jag alldeles för trött för. Jag ska fråga Pelle imorgon om han kommer ihåg om det var sex vi skulle ha eller inte.
I den utvalda sexmappen finns inget. Det är en mapp som Adobe själv har installerat så den är helt tom. Men, jag är flexibel och kreativ och tog i stället den sjätte bilden i mobilen.


Den är inte så porrig som den ser ut.

7 kommentarer:

Äjj-Käjj sa...

Hahahahahahaha!

Chrissan sa...

Haha! Tog ett tag, porrig som jag är, men sen såg jag vad det var! ;0)

Tanya sa...

Jag såg också bara det porriga först. För mycket sexprat innan, tror jag. =)

Tanya sa...

Jag såg också bara det porriga först. För mycket sexprat innan, tror jag. =)

Anonym sa...

Hahaha, va fyndig du är!! :o)

Anonym sa...

Hmmm hade kunnat vara en byxlös rumpa... men nehej det var det inte.... så tråkigt då...hahaha

En utmärkelse från mig till dig om du går in hos mig o hämtar den

Anonym sa...

fan jag måste vara tråkig....såg på en gång vad de är....
kram/lisen