torsdag 12 februari 2009

Utmanad

Okej. Nu gäller det att plugga, plugga, plugga och plugga eftersom det är första tentan i morgon. Men hey...misslyckas jag med den har jag en ny om två veckor.

Det kallas för tempo.

Innan det är dags för djupdykning i marknadsföring och finansiella nyckeltal ska jag njuta av att ha en dator i fred och blogga lite.

Utmaningen var att lista 8 ovanor:

1) Biter på naglarna. Det har jag ju tänkt sluta med i 20 år ungefär men nu skiter jag i det. När jag blir rik ska jag göra skitsnygga lösnaglar. Fram till dess ser de ut som skit.

2) Jag skyller ifrån mig på barnen. "Det var Selma som spillde - inte jag"

3) Jag kliver hellre över saker som ligger på golvet än plockar upp dem. Inte uppskattat av omgivningen.

4) Jag har alltid rätt.

5) Jag är impulsiv och idérik. Ingen bra kombination alltid. Det blir framförallt svårt för omgivningen att hänga med.

6) Jag har inte en stor hjärna - jag har flera små som jobbar parallellt med varandra. Det är otroligt praktiskt för då kan man ttänka på flera saker samtidigt. Lite besvärligt för omgivningen ibland.

7) Nu börjar det att bli svårt... Jag har nog inte 8 ovanor.

8) Jag dricker kanske lite för mycket kaffe. Men kan man egentligen det?

Inga kommentarer: