torsdag 13 augusti 2009

Ändrade planer


Hade planerat en after work vid Fyrisån. I think not.

12 kommentarer:

Jenny sa...

I think not,heller. After work är till för oss som jobbar. Och tjänar pengar. Att hjälpa sin morsa att laga mat lite granna kan väl knappast räknas som jobb va? Knappast. Det är bara ditt alkoholsug som ger sig till känna. Ge inte efter, låt det vänta till fredag iallafall. Vi kan ju räkna ner timmarna tillsammans om du vill: Låt oss säga att du kan få börja kröka klockan tre imorgon eftermiddag, då är det helg kan man väl säga. Då behöver du bara kämpa mot alkosuget i 21 timmar och en kvart från och med nu. Jag hjälper dig, stå emot! Sen är det ju fritt fram att kröka hela helgen, och nu är det väl bara sisådär en 21 timmar och tolv minuter kvar! Tiden går fort när man har roligt (och även nu).

Jenny sa...

Jo, förresten. Snäääälla K-mum, kan du inte länka till din berättelse om din brors frus 35-årsfest. Äjj-Käjj och Furman och Magda verkar behöva läsa det. Äh, skitsamma förresten (igen) Jag kan ju fan göra det själv. De verkar tro att du är en Jättetrevlig vinkompis. Ok, tack för tipset till mig själv.

Jag skaffade mig en PT sa...

Sök på "aa" i bloggens sökruta så hittar du den.

Nej, misstänkte att gratisjobb inte berättigade till after work.

Jag skaffade mig en PT sa...

http://kommandomamman.blogspot.com/2008/08/vad-r-det-fr-nummer-till-aa.html

Jag skaffade mig en PT sa...

Såg att du hade hittat redan. Duktigt sökt. Var det hunden som gjorde det?

Jenny sa...

Ja, hundfan hittade den. Nejdå, det var jag. Om jag är RIKTIGT avis, då klarar jag vad som helst! Och riktigt avis, det blir jag när diverse människor vill kröka med dig. Men inte med mig. By the way så sökte Vovvan på "taxi". Det gick jättebra.

Jag skaffade mig en PT sa...

Jag vill ju!Du tackar ju bara nej hela tiden.

Sluta spela svår.

furman sa...

Ja precis, sluta spela svår!!!! Ni vill ju båda två det vet jag ju....stockholmare alltså...

Helena m. 4 sa...

Flygis - jag kan mycket väl tänka mig att kröka med dig!

Anonym sa...

alltså: jag läste om den där resan på någons blogg och jag måste erkänna att jag har lite problem med alkoholen så jag ska inte gå på någon träff med sådant inblandat: och vad jag förstår så är kommandomamman glad i vinet så det passar sig inte: kommandomamman är rädd för galna människor också och jag är nog lite galen: jag ska ju skaffa menskopp tex: och tänk om den läcker; då kan ju kommandomamman bli elak (hon skriver i presentationen att hon är lite elak)så jag hoppar eventuella träffar men ha det så jättekul tjejer! och en sak till; jag måste vara hemma och pyssla om min dator som spårat ur; ja ni ser ju texten; stavar värre än vanligt: tack tack du som skrev om taxiresan!

Jenny sa...

Äh, jag vågar inte heller gå på nån form av bloggträff. Jag har ju utgett mig för att vara snygg. Visar man upp sig lajv måste det ju finnas underlag för det. Inte lajv alltså.

Magda.nu *En fjärt i rymden sa...

Flygvärdinnan. Vi skulle ju kunna lösa det med någon form av maskerad, där alla ska ha såna där porriga ansiktsmasker på sig, ja inte gegga i ansiktet utan utklädningsmasker. Då ser ju inte vi om du är ful! Och du behöver inte se att jag faktiskt är snygg.

Jag tycker att det är problem att man måste prata och vara trevlig och smart. Eller kan vi ha någon form av skriftlig ordväxling på en bloggträff?

Nä fan. Jag bangar. Kommandomamman verkar bara vilja ragga!