torsdag 13 augusti 2009

Bloggträff

OK, Äjj-Käjj ska ha en bloggdate. Nästan lite av en bloggblinddate om det inte hade sett så märkligt ut att skriva. Och sedan har det tydligen gått en mammablogg-gala av stapeln. Det här tyder på att det verkar finnas ett behov av att träffas IRL men people, it aint gonna happen.

Jag har träffat en bloggläsare en gång och jag blev så sjukt stressad att jag inte kunde säga något smart alls. Allt jag kunde tänka på var att hon måste tycka att jag är skittråkig och inte alls som hon hade tänkt sig. Dessutom tyckte hon säkert att jag var ful och inte alls ville ligga med mig. Ungefär som en riktig dejt med andra ord.

Det hade antagligen hjälpt om jag hade varit full. Det var så jag fick min make. Först blev han full, sedan jag och sedan tog vi sista bussen från Uppsala till Stockholm. Den natten hade vi sex (jag är/var trots allt lite av en schlager-schlampa) men det kommer han inte ihåg. Men han ringde i alla fall till sin mamma på morgonen efteråt och berättade det.

Men någon bloggträff blir det inte.

9 kommentarer:

furman sa...

Det är klart du och Flygis ska komma på bloggträff hos mig, jag vet att du vill innerst inne!!!!! Vi ska dricka Östgöta Sädesbrännvin och äta kräftor. Du behöver inte känna oro över det där att ingen vill ligga med dej. Sånt där fixar sig alltid. Vi har grisar här på landet.

Chrissan sa...

Klart du ska med på bloggträff!
jag har ju träffat några av GI-blogg-tjejerna IRL och vi har haft skittrevligt.

Osloskånskan sa...

Jag är ganska ny på detta med bloggeri, men har ändå några stycken på nätet som jag verkligen tycker om. Och har varit inne på detta med att ses, men som du; tänk om det skär sej totalt? Att intrycken inte stämmer? Fast jag skulle nog ändå ge det en chans...

Jag skaffade mig en PT sa...

furman: Men tänk om inte ens grisen vill ha mig då? Vågar man verkligen riskera det?

Erotiska Roger sa...

Jag vill också grisa

Jag skaffade mig en PT sa...

Chrissan: Jo, men ni är ju trevliga!

Osloskånskan: Verkar vara läskigt med bloggträffar.

furman sa...

Äh, men man ska ju inte gifta sig med varandra, vi har ju alla märkt att vi kan stava rätt bra och är lite småroliga, vad kan gå fel liksom?

Sedan går det ju inte att sticka under stol med att alkohol kan hjälpa till ganska bra att få upp stämningen om någon visar sig vara stel.Bloggträff hemma hos mig, vad säger ni om 3 okt?

Magda.nu *En fjärt i rymden sa...

Jag tycker också att det låter ångestladdat med bloggträff. Att man måste vara snabb, rolig OCH smart. Jag skulle säkert känna mig som kusinen från landet som bara satt där och blev rödkindad och full, typ. Men det ska bli spännande att de hur det går för Äjj-Käjj.

Om du åker till Furman så hoppas jag att du får annat ligg än grisen. Med tanke på svininfluensan. Bor inte Furman på landet? Måste väl finnas nån gammal ensam bonde i närheten som du kan sätta på?

furman sa...

Uääää! (ser gamla farbror Tollander i Jättingstad framför sig)