måndag 19 januari 2009

Blossa - Aurora?

Nu tror ni att det är en vanlig måndagkväll här i förorten men det är det inte. Barnen har varit hemma från dagis i dag så det känns misstänkt likt en lördagskväll här. Efter allt mitt jobbande ligger jag efter med både det ena och det andra och tänkte lägga ner bloggandet helt. Men orora er inte - jag kom på bättre tankar.


Vindrickandetorka råder det också här i förorten men det tänkte jag råda bot på i kväll. I brist på vin i flaska/bag-in-box/tetra dricker jag därför lite Blossa årgångsglögg.



Den påminner misstänkt mycket om Aurora som jag försökte bli full på som fjortonåring.
Jag misstänker recycling.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Underbart!!!Ser ehh, jättegott ut. A, just det, jättegott!

Jag skaffade mig en PT sa...

Dte var inte det. Jag hällde ut det.