lördag 3 januari 2009

Ska vi snacka lite nyårslöften nu eller?

Jag har en stark tradition av nyårslöften och egentligen borde jag väl förbättra mig på de områdena även under 2009 men jag tror ärligt talat att jag ger upp den ambitionen. Vem bryr sig egentligen om jag har fina naglar eller inte?

Det är så här jag är: lite småslarvig, strör saker omkring mig, biter på naglarna och har en ytterst kramvänlig mage.

Mitt nyårslöfte blir istället att jag ska säga upp bekantskapen med Jante och Luther.

Vad har ni för nyårslöften?

2 kommentarer:

Jenny sa...

Jag ska ge min syrra alla mina pengar. Hon förtjänar dem.

Petra C sa...

Ohoj flygvärdinnan! Vill du adoptera en syrra?

Själv ska jag lära mig att ha mera tålamod. Det kommer gå jättebra!

J-a sladd som ligger i vägen, vad ska det vara bra för, den rycker jag ur, den har maken säkert ingen nytta av, slänger ut den genom fönstret för den irriterar mig....