onsdag 21 januari 2009

Mordisk

Väl hemma efter jobbet packar jag upp matkassen jag har handlat. Selma får syn på äggen och slår fast att hon vill klappa alla äggen. Jag känner mig tvungen att berätta för henne att det inte finns några kycklingar i just de här äggen.

- Nej, jag vet det, mamma... upplyser hon mig torrt.

- Men om det fanns det, fortsätter hon samtidigt som hon försiktigt smeker ägget, då kunde vi ta ut kycklingen från ägget...och döda den...och äta upp den!

Ingen vegetarian här inte.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ojoj, vilken blodtörstig typ!! ;o)

Bloggullet sa...

Ja det var mordiskt.;0)
Kramar

Västgötskan sa...

Ha ha, härlig unge! :-D

Bodil sa...

Hahaha, det är nästan så man blir lite mörkrädd! ;)

Trileia sa...

Det är rätta takter det.
Meat is murder. Tasty, tasty murder..

Petra C sa...

Asgarv!