måndag 12 januari 2009

Favorit i repris?

Ja, det skulle man kunna tro i mitt senaste inlägg men så är inte fallet. Eller, ja lite kanske men det var inte meningen. Jag satt nämligen och lekte med min mobiltelefon när jag plötsligt hittade funktionen för mobilbloggning och vips så var tydligen den gamla bilden publicerad!

Heureka! Universum hör bön!

Jag kan mobilblogga!

I morgon 04:45 ska ni få en väderleksrapport direkt från förorten!

Nu slipper jag läsa böcker på tåget, jag kan blogga i stället!

2 kommentarer:

Äjj-Käjj sa...

Ja, det är grymt!! Jag kan blogga från övervåningen om jag inte orkar gå ner och hämta datorn. Och så kan man blogga från mataffären...ja, det är väl där jag befinner mig oftast. Uppe och på Ica.

Mobilbloggning är iallafall skitbra!

Tre stycken sa...

Vilket lyft!

Jag mobilbloggar på det gamla sättet, mms:ar till bloggen. Hur funkar mobilbloggningen egentligen? Låter ju hur smidigt som helst!