tisdag 6 januari 2009

Hörrudu, Universum!

Det finns några saker jag vill ha av dig i år.

1) En ny mobiltelefon som man kan blogga ifrån. Den måste ha en bra kamera för vi har ingen annan och barnen är så suddiga i kanterna nu.

2) En torktumlare.

3) Pengar vågar jag inte be om för då kommer de nog som ett arv eller utbetalning av livförsäkring och det vill jag absolut inte. Men en Lottovinst skulle funka! Och utan att vara supergirig kanske jag kan få mer än de 23:- jag fick sist?

Ja, det var nog allt det. Tack på förhand.

3 kommentarer:

Jenny sa...

Universum har hört bön!Tumlaren ska fixas, av en glamourös person i din dator! Mvh Universum

Jag skaffade mig en PT sa...

Måste jag ta tåget till den glamourösa personen och tumla kläderna där?

Anonym sa...

Tjena trebarnsmorsan!!

Det är superroligt att följa både din och flygvärdinnans blogg. Vi läser den här hemma nästan varje kväll. När ska ni ta er i kragen och komma till Berlin??

Marie und Patrik