onsdag 3 december 2008

Adventskalender

Man ska tydligen ha en adventskalender i bloggen.

Så även i En kommandomammas bekännelser!

Min variant av adventskalender är en chokladkalender från Lidl för det facila priset av 7,99:-.



Chokladen är tydligen "skitäcklig" och smakar "lakrits".

Därför lottar jag nu ut tre stycken bättre begagnade adventskalendrar!
Jag orkar inte hålla på med något lucköppningstjafs så ni får hela kalendern på en gång. Luckorna 1-3 är redan öppnade och chokladen utspottad men ni kan ju alltid tejpa igen luckorna och fylla med en godare choklad.
Ett tips till den händige kanske?


Hågade spekulanter skriver en motivering så skickar jag kalendern till den med bäst motivering!
Lycka till!

7 kommentarer:

Tre stycken sa...

Kan chokladen i såna kalendrar vara god?

Det hade blivit fel i adressen, skickade om det nu!

Tre stycken sa...

Det är ju verkligen inget måste att ha grönt heller. Kan lika gärna använda babyblå eller orange eller precis vad som helst. Klura på vad du skulle trivas med!

Anonym sa...

Det kan ju vara så att troll smälter i solen men eftersom min mamma läser min blogg så vågar jag nog inte blotta min dagbok ändå *S*

Testade oxå en chokladkalender förra året men den var nog från Willys. Det är illa när inte ens ungarna äter chokladen...

Anonym sa...

Kul idé :)
Lite omväxling i den stora kalendertrenden

http://bloggtipsarna.blogg.se/2008/december/adventskalendrar.html

dynamit sa...

Äh. Du har ju redan min adress och jag är inte så kräsen.

Jag skaffade mig en PT sa...

Wey: En kalender är din!

Till övriga: Det finns två kalendrar kvar...

dynamit sa...

Kommando-Mamman - HAHAHA. I love you.