måndag 8 december 2008

Jo, det var ju så här...

Jag blev ju lite ilsken när Ilmar Reepalu föreslog att elever skulle sätta betyg på sina lärare. Jag har inget emot utvärderingar men en betygssättning som ska ligga till grund för löneutveckling och liknande ska inte göras av elever.

Nu är jag lätt impulsiv av mig så jag hoppade raskt av lärarutbildningen och sökte istället in till det här. Det är en utbildning som är som klippt och skuren för mig och jag ville väldigt, väldigt gärna komma in. Jag pluggade till och med upp mina mattekunskaper för att komma in.

Så nu vet ni.

2 kommentarer:

dynamit sa...

Okej. Jag antar att det är på plats med ett grattis nu då! Så håll i hatten: GRATTIS SOM FAN!!!!

Tre stycken sa...

Fasen va kul! Jag tror stenhårt på KY-utbildningar, finns en massa bra! Låter klockrent :-)