tisdag 2 december 2008

Bloggstatistik - jag ber om ursäkt

För några dagar sedan upptäckte jag att bloggstatistiken sköt i höjden och det kändes skitbra! Fy fan vad jag är bra! tänkte jag nöjt.

Sedan kom bloggstatistiken från Sunet och där kunde jag se att de flesta läsare kom från Bloggportalens söksida. Det ord de hade sökt på var swingers.

Jag ber därför härmed om ursäkt till alla kåta stackare som var sugna på lite parmys. Jag förstår att ni blev till er lite i brallan när ni såg bloggnamnet En kommando-mammas bekännelser men den här bloggen sysslar inte med sånt. Eller, jo bloggerskan har sysslat med sånt, ja sex alltså, men bara tre gånger som alla resulterade i barn. Inom äktenskapet förstås.

Något annat kommer jag inte att erkänna.

2 kommentarer:

Petra C sa...

Prova att skriva om Linda Rosing så får du se vad som händer :)

Jag skaffade mig en PT sa...

Det ska jag testa! Måste bara uppdatera mig på skvaller fronten först.