tisdag 2 december 2008

Jag har blivit spådd!

Jag har precis blivit spådd på nätet

Fråga 1) Kommer jag att komma in på utbildningen?
Svar 1) Osäkert.

Fel svar kan jag tycka...

Fråga 2) Kommer jag att komma in på utbildningen?
Svar 2) Ja!

Bättre. Jag har nämligen ingen plan B så kommer jag inte in där behöver jag raskt ett jobb.

Fråga 3) Kommer jagatt bli rik?
Svar 3) Osäkert.

Bäst att specifiera mig lite.

Fråga 4) Kommer jag att bli rik på pengar?
Svar 4) Pendeln vägrar svara och sidan hänger sig.

Jag går vidare till de tunga grejerna - tarotkorten.

Fråga 5) Kommer jag att komma in på utbildningen?
Svar 5) Tre kort fick jag: Page i bägare - Ett frieri alternativt ett kärleksfullt meddelande, Page i svärd - Meddelande rörande lagliga beslut och Två bägare - Kärleksmöte, en tvåsamhet.

Någon som vill hjälpa till att tolka?

Inga kommentarer: