onsdag 10 december 2008

Lottovinst!

23 kronor.

Jojo. Man tackar.

10 kommentarer:

Chrissan sa...

Det tar sig!
Satsa dessa 23 o de kanske blir det dubbla! ;)

Flygvärdinnan sa...

jag SAAAAAA ju det!

MorsanMia sa...

Du har flyt nu
Kör hårt

Petra C sa...

Helt underbart rolig blog du har. Hit kommer jag att återvända. Tackar universum för att jag halkade in på Ketchupmammans blogg så att jag kunde hitta din också.

Äjj-Käjj sa...

Gött för dig! 23 spänn! Inte illa alls.

medea sa...

Wow, det var inte illa!!

Petra C sa...

Nog måste man ändå tacka någon för att man hittar något att förgylla livet med?! ;)

Flygvärdinnan sa...

DET VORE ÖDMJUKAST ATT TACKA MIG!!!!OCH INGEN ANNAN ÄN MIG. JAG SLUTAR BLOGGA NU.

hon som bloggar igen sa...

DET FUNKAR!!! Om än i liten skala.
Jag väntar fortfarande på sömnen, men med den lottovinsten lär jag väl få vänta ett par timmar till ;P

Kommandomamman sa...

Bäst att tacka Flygvärdinnan också! Annars får jag nog inte välja mellan kaffe eller te nästa gång jag flyger.

Vilket lär bli om ett decennium ungefär.