tisdag 9 december 2008

Penntestet

Penntestet går ut på att man placerar en penna under bröstet och ramlar den ner har man klarat testet. Testet skall alltså avslöja om man har toppiga och fina bröst eller inte.


En snabb, visuell kontroll borde klara av att ge svar på den frågan tycker jag.


Med tanke på Selmas kommentar fattar ju vem som helst att det inte ramlar loss några pennor från mina bröst inte. Men, nyfiken som jag är har jag testat andra saker.
Här är resultatet:


Penna? Sitter kvar.


Telefon? Sitter kvar. Då snackar vi en trådlös variant - ingen bakelitvariant.


Pocketbok? Satt kvar första gången men inte kontrollrundan.


Norstedts Stora Svensk-Engelska ordbok? Sitter inte kvar.


Fy fan vad jag är glad att ordboken ramlade ner.

11 kommentarer:

Bubbel i vardagen sa...

Haha... den va underbar!!

hönsmamman sa...

Ett test som jag icke kommer att utföra, är rädd att ordboken kommer stanna kvar tyvärr *S*

Anonym sa...

Det där är nog ett test som jag ska ge mig på. ;)

Västgötskan sa...

Tack för dagens första (och kanske bästa) skratt!!! :-D

Bodil sa...

Haha! Vet ärligt talat inte om jag vågar testa. Det kan nog sabba mitt självförtroende och avslöja mitt sanna jag är jag rädd... Kanske.

Sandra R sa...

Hahahaa, jag tänker inte ens testa med mer än penna (telefon och pocketbok).

Chrissan sa...

Haha!
Tänkte just att vadå EN penna!?
Får väl rum med ett 25-pack av dotters tuschpennor o lite till. MInst. Ska kanske testa...;)

Malin sa...

Vilken underbar blogg! hur har jag kunnat missa den här tidigare? :-D

Petra C sa...

Det här måste jag testa! :)

Anonym sa...

Jag lovar att jag hade kunnat hålla kvar ordboken också.

Nu äger jag ingen sån där stor bok... kanske kan prova med Bibeln istället??? Eller är det att utmana ödet o universum??

Jag skaffade mig en PT sa...

Du utmanar nog både ödet, högre makter och universum på en gång.

För att inte tala om gravitationen!

Du kan komma hit och göra testet m du vill! Den engelsk-svenska versionen är tyngre om du vill ha en större utmaning...