måndag 1 december 2008

We have a winner!

Då var tävlingen avgjord!


Popcorn A: Valdes av Hon som bloggar igen och Bittans kompis som egentligen ville ha D.

Popcorn B: Valdes av Bubbel i vardagen och Jenny som inte riktigt visste vad hon ville.

Popcorn C: Valdes av Lina och A-K som hellre ville ha Vogue men se den gubben gick inte.

Popcorn D: Valdes endast av Wey som egentligen ville ha C

Det känns skönt att se att ni är kapabla att fatta snabba beslut och stå fast vid dem!

Här är filmen. Ur recensionerna läser vi bland annat "Olidlig spänning", "En doft av bergman" och "En riktig må bra-film". Enjoy!




För er som inte orkar med spänningen kan jag avslöja att Wey är vinnaren! Eftersom det bara var hon som valt det rätta alternativet behåller jag värdecheckarna på McDonald's som skulle ha varit 2:a pris. De sparas till ett senare tillfälle.

Bittans kompis ville vinna vad som helst så ett gnagt äpple kommer på posten!

Grattis till er båda!

3 kommentarer:

dynamit sa...

WOHO! Grattis som fan till mig! Wey! Wey! Wey! Wey!

Äjj-Käjj sa...

HUUUUUR vet vi att du inte vred på kastrullen?! Det luktar mutor och konspiration här!!

Anonym sa...

Fast jag menade ju d.Alltså,b är ju ett d,bara på ett annat sätt.Jag tycker bara vi har olika synvinklar,va fan,bjud mig på mc D,snälla!Jag är hungrig o faktiskt menar d när jag säger b.Samt "nej" när jag säger "ja".Förstås.jenny Penny,snygg och ödmjuk.Punkt.