söndag 14 december 2008

Utmärkelse!

Jag har fått en utmärkelse av Bubbel i vardagen med en uppmaning att i min tur ge 7 bloggar samma utmärkelse.

Då ska vi se:

Wey får en för att hon verkar behöva det helt enkelt. Dessutom brukar hon ju få saker av mig.

Hönsmamman får en för att hon verkar vara en himla snäll tjej. Dessutom anmälde hon min blogg till Rix FM så egentligen borde hon få två.

Blue får den tredje eftersom hon var den enda som fattade mitt Förlåt mamma!-inlägg.

Äjj-Käjj får en för att hon bor någonstans i Götlaborg. Det kan inte vara lätt att bo på baksidan. Å andra sidan har hon nära till Torslanda och om lusten faller på kan hon alltod hälsa på L där.

Trileia får en så att hon kommer ur sin bloggpaus.

Petra C får en för att hon faktiskt gör saker som jag aldrig kommer att göra. Typ pysslar, gör egna smycken och så vidare. Klart avundsjuk.

Erotiska Roger är en märklig gestalt som dyker upp på min blogg i bland. Han får en utmärkelse för att han är komplett vansinnig men harmlös. Dessutom är han min make så ni andra som har sett honom här - han kommer inte till er blogg. Jag lovar.

Pelle startade en egen blogg enbart för att få fler läsare än vad jag hade. "Det är inte så svårt - skriv om sex bara..." sade jag på skämt. Fem minuter senare var bloggen startad...

6 kommentarer:

Erotiska Roger sa...

Jasså, har de andra bloggar ? Nu blev jag nyfiken.

Petra C sa...

Tack för utmärkelsen! Så kul. Det är helt märkligt att folk betraktar mig som pysslig. :) Har fått höra ända sedan jag gick i småskolan att jag hade tummen mitt i handen. Det sitter i vill jag lova! ;)
Men jag tar åt mig utmärkelsen och vårdar den ömt.

PS. Måste få säga att jag fortfarande tycker att Erotiske Roger verkar vara en rätt skum figur :)

Anonym sa...

Tack o bock....

Äjj-Käjj sa...

Tack! Eventuellt. Nomineringen kunde ju ha varit lite mer smickrande. Faktiskt.

Anonym sa...

Men eller hur... Äjj-Käjj. Kände nästan lite så jag med.... jag fick den för att jag var den enda att fatta "tvätt-i-maskinen"-inlägget.

Anonym sa...

Oooo, tackar så hjärtligt. Utmärkelser är aldrig fel. Kan man vinna en resa till Thailand eller 2 valium o en barnvakt blir jag dubbelt så glad *s*